English

Studenten betrokken bij het implementeren van een nieuw Patiënten Data Management Systeem

Opleidingsplaatsen binnen het Erasmus MC werken samen met de hogeschool

29 oktober 2020

Binnen het Erasmus MC is afgelopen juli een nieuw Patiënten Data Management Systeem (PDMS) geïntroduceerd. Een student van de opleiding Mens & Techniek heeft zich bezig gehouden met de organisatie om het PDMS te implementeren en succesvol te maken. Een mooi voorbeeld van hoe Hogeschool Rotterdam samen met de praktijk tot een succes komt!

‘Een live-gang van een ICT-project is vaak een ding en als je ziet hoe vlekkeloos we zijn overgegaan, laat dat zien wat de bijdrage kan zijn van een student en wij kunnen er als afdeling ook van profiteren’

In de video hieronder gaan Hogeschool Rotterdam, het Erasmus MC en de student met elkaar in gesprek over het proces van het project zelf en het belang van een afstudeeronderzoek in de praktijk.