Kennisfestival Social Work

Podium voor studenten

16 mei 2019

Als onderdeel van de afronding van hun afstuderen presenteren alle studenten uit jaar 4 van de opleiding Social Work hun (concept) eindwerken (beroepsproducten) tijdens diverse activiteiten tussen 29 mei en 14 juni 2019.

Om deze studenten het podium te geven wat zij verdienen, organiseert de opleiding Social Work in samenwerking met Kenniscentrum Talentontwikkeling, EMI en relevante partners uit het werkveld (de LWG partners) het zogenaamde Kennisfestival Social Work. Een geheel van diverse activiteiten met als doel kennisdeling en uitwisseling tussen Onderwijs, Onderzoek en Praktijk.

Presentaties studenten

Als onderdeel van de afronding van hun afstuderen, presenteren alle studenten jaar uit jaar vier van de opleiding Social Work hun (concept) eindwerken (beroepsproducten) aan professionals, onderzoekers, studenten en eventueel andere relevante stakeholders of geïnteresseerden.
In deze presentatie laten zij zien:

• wat het vernieuwende karakter is van hun beroepsproduct;
  • wat de meerwaarde is voor de praktijk;
  • wat de onderbouwing is;
  • wat aandachtspunten zijn.

In de presentatie zoeken zij de kritische dialoog op met relevante partijen en verzamelen zij feedback op hun beroepsproduct die zij in de definitieve versie van het beroepsproduct verwerken.