Hoogtepunten Kenniscentrum Talentontwikkeling

Docent centraal

05 maart 2020

Kenniscentrum Talentontwikkeling werkt samen met onderwijs en praktijk aan talentontwikkeling en de rol die professionals hierbij kunnen spelen. Dat doen we middels praktijkgericht onderzoek. Bekijk in het digitale hoogtepuntenmagazine onderzoeksthema's, projecten en resultaten van ons kenniscentrum.

De kenniscentra van Hogeschool Rotterdam geven jaarlijks een magazine uit met de meest opvallende, inspirerende en impactvolle onderzoeksprojecten van Hogeschool Rotterdam. In onderstaand magazine zijn de hoogtepunten van Kenniscentrum Talentontwikkeling te bekijken.

Docent centraal
In deze editie van het hoogtepuntenmagazine staat onderzoek en de docent centraal. We hebben verschillende docenten van Hogeschool Rotterdam gevraagd naar hun ervaringen met onderzoek vanuit de functie die zij hebben. Onderzoek vindt immers op diverse manieren plaats binnen de hogeschool. We vinden het belangrijk die perspectieven ook voor het voetlicht te brengen; zo zijn er collega’s die promoveren, post-doc onderzoeken doen, meedraaien met een onderzoek dat tijdens hun lessen wordt uitgevoerd etc.. Neem gerust een kijkje!

Lees de hoogtepunten

Lees ook de Hoogtepuntenmagazines van de andere kenniscentra van Hogeschool Rotterdam.