Daddy’s Place presenteert met trots de korte film Rotterdamse Mannen

23 mei 2023

Daddy's Place zet zich in voor inclusie en gelijke kansen voor alle vaders. Door gratis bijeenkomsten te organiseren, zoals boks- en graffitiworkshops en inspirerende storytelling, wil Daddy's Place een omgeving creëren waar vaders zich gesteund en begrepen voelen. De korte film 'Rotterdamse Mannen' is een mooi voorbeeld.

De korte film 'Rotterdamse Mannen' belicht de diversiteit en verbondenheid van vaders in Rotterdam-Zuid. Deze film is gemaakt in samenwerking met Daddy's Place, een platform dat deel uitmaakt van het EMI Hogeschool Rotterdam (EMI-HR) initiatief, gericht op het bevorderen van inclusie en het bieden van ondersteuning aan jonge vaders.

De film geeft een prachtig beeld van de veerkracht, diversiteit en solidariteit van vaders in Rotterdam. Het toont aan dat zij de fundering vormen voor een stad die blijft groeien en bloeien, terwijl ze tegelijkertijd hun gemeenschap sterker maken door verbinding en vriendschap.

Daddy's Place zet zich in voor inclusie en gelijke kansen voor alle vaders. Door gratis bijeenkomsten te organiseren, zoals boks- en graffitiworkshops en inspirerende storytelling, wil Daddy's Place een omgeving creëren waar vaders zich gesteund en begrepen voelen. Hier kunnen ze hun ervaringen en kennis delen en waardevolle vriendschappen opbouwen.

In lijn met de waarden van de Hogeschool Rotterdam, stimuleert Daddy's Place een inclusieve en diverse gemeenschap waar alle vaders zich welkom voelen. Dit initiatief draagt bij aan een sterker, hechter en veerkrachtiger Rotterdam, waar alle inwoners profiteren van de kracht van verbondenheid en samenwerking.

Voor meer informatie en het verhaal achter de video; bekijk de website: http://daddysplace010.nl/rotterdamse-mannen/