Op weg naar een Duurzame HavenStad

17 november 2015

08 oktober 2015

Op dinsdag 17 november 2015 a.s. is er een feestelijke lancering van de nieuwe onderzoekslijnen van Kenniscentrum RDM van 09:00 tot 17:00 uur. Kom ook! Er is een gevarieerd programma voor iedere onderzoekslijn met lezingen, workshops en clinics waarin de duurzame havenstad centraal staat.

Voor docenten en studenten is dit een vrijblijvende mogelijkheid om kennis te maken met onderzoek en mee te doen aan stimulerende en uitdagende projecten. Met onze partners in het werkveld willen we graag van gedachten wisselen over (toekomstige) samenwerking en het bestaande contact hernieuwen.

Kenniscentrum RDM

Kenniscentrum RDM richt zich op het ontwikkelen van kennis, inzicht en oplossingen voor de transitie van Rotterdam naar een duurzame havenstad. Dit doen we door middel van praktijkgericht onderzoek. We focussen ons daarbij op kennisontwikkeling voor het beoogde werkveld van onze studenten, zodat de ontwikkelde kennis van waarde is voor de opleidingen.

Voor het complete programma kunt u terecht op onze evenementensite.