Onderweg naar een Duurzame HavenStad

10 oktober 2017

30 juni 2017

Graag nodigen we u uit voor Onderweg naar een Duurzame HavenStad, hét evenement van Kenniscentrum Duurzame HavenStad, op dinsdag 10 oktober 2017 van 12:00 tot 18:00 uur. Er is een gevarieerd programma voor iedere onderzoekslijn met openbare lessen en workshops waarin multidisciplinair samenwerken centraal staat.

Voor docenten en studenten is dit een vrijblijvende mogelijkheid om te zien en te horen hoe onderzoek kan bijdragen aan onderwijs en welke projecten er zijn. Met onze partners in het werkveld willen we graag van gedachten wisselen over (toekomstige) samenwerking en het bestaande contact hernieuwen.

Kenniscentrum Duurzame HavenStad

Kenniscentrum Duurzame HavenStad richt zich op het ontwikkelen van kennis, inzicht en oplossingen voor de transitie van Rotterdam naar een duurzame havenstad. Dit doen we door middel van praktijkgericht onderzoek. We focussen ons daarbij op kennisontwikkeling voor het beoogde werkveld van onze studenten, zodat de ontwikkelde kennis van waarde is voor de opleidingen.

Voor het complete programma kunt u terecht op onze evenementensite.