English

Anja Oskamp volgt Coert Beerman op als RvT-voorzitter en verwelkomt Aad de Groot

30 juni 2023

Coert Beerman vertrekt als voorzitter van de Raad van Toezicht van Hogeschool Rotterdam. Op 1 september 2023 loopt na acht jaar zijn termijn af. Vanaf die datum draagt hij het stokje van voorzitter over aan Anja Oskamp, die sinds 1 januari 2020 actief is als lid van de RvT.

De vrijgekomen positie in de raad wordt ingevuld door Aad de Groot. Hij is sinds 2019 voorzitter Raad van Bestuur bij DSW Zorgverzekeraar in Schiedam en een ervaren bestuurder en toezichthouder met een groot netwerk in de regio Rotterdam. Door zijn werk in de zorgsector ziet hij het grote belang van Hogeschool Rotterdam bij het oplossen van grote maatschappelijke uitdagingen.

Aad de Groot.

De Raad van Toezicht is zeer verheugd met het toetreden van Aad de Groot en wenst hem veel plezier en succes bij het uitoefenen van zijn werkzaamheden.

Hogeschool Rotterdam is vertrekkend RvT-voorzitter Coert Beerman uiterst dankbaar voor zijn tomeloze inzet de afgelopen acht jaar.