Kunstmatige intelligentie raakt ons allen!

Artificiële intelligentie (AI) is zonder twijfel de meest invloedrijke technologie van dit moment. Grote kans dat iedere student, docent en professional hiermee te maken krijgt de komende jaren. Ook wanneer je niet werkzaam bent in een technisch domein. In deze kennisclip maak je kennis met AI. Rob van de Willigen en Marije Brom, van het HR-Programma AI & Ethiek, vertellen je wat AI is en laten aan de hand van een demo zien hoe je binnen de hogeschool op een laagdrempelige manier zelf aan de slag kunt met machine learning!

Kennisclip Kunstmatige intelligentie raakt ons allen!

In deze kennisclip krijg je een introductie op het thema AI waarbij je, hopelijk, geïnspireerd raakt verder na te denken over dit thema binnen  je eigen opleiding.

Download de PowerPoint presentatie (pptx,  71.526 Kb)

Hoe werkt deep learning, een demo!

Binnen de HR willen we hands on aan de slag met AI! In dit filmpje krijg je een demonstratie over Machine Learning werkt.

Wil je meer weten over AI?

Luister deze podcasts!