Menu
    English

    Ansichtkaart

    werkvorm

    Studenten maken ansichtkaarten met leerervaringen, hoogte-/dieptepunten en toekomstvoornemens. Dit stimuleert reflectie, delen van perspectieven en duurzame leerinzichten.

    Deze werkvorm gebruik je voor:  zelfregulerend leren 


    Tijdsduur
    15-45 minuten
    Waar
    Online | Offline |
                    Hybride
    Begeleiding
    Begeleid
    Wanneer
    Synchroon
    Groepsgrootte
    Alle
     

    Stap 1
    Vraag studenten het volgende op een A6 formaat te schrijven: geleerd, gedaan, gezien met voldoende ruimte er omheen.  

    Stap 2
    Vraag studenten de hoogte-/dieptepunten op te schrijven. 

    Stap 3
    Laat hen drie voornemens formuleren en noteren op de A6.

    Stap 4
    Laat studenten in kleine groepen hun voornemens uitwisselen en elkaar feedback of tips geven. 

    Stap 5
    Bespreek diverse perspectieven.

    Kom je er niet uit?

    Inloggen