Menu English

Commerciële Economie: Marketing of Social Business

Mediatheekbronnen voor je studie

Betrouwbare bronnen en links die relevant zijn voor jouw opleiding.

Toon:

Boekenlijst Marketing of Social Business

studiejaar 2022 - 2023

Onderstaande literatuurlijst bevat de verplichte en aanbevolen boeken voor je opleiding. Klik op een titel en je ziet in START waar het boek beschikbaar is. Indien beschikbaar krijg je ook gelijk een link naar de e-book versie!

Titel
ISBN
Basisboek Sales / Druk 3 9789001292782
Brand Design met MyLab NL / Druk 7 9789043039598
Collaborate or Die (Nederlandse editie) 9789089655493
Copy & Concept / Druk 7 9789001298654
Duurzaam organiseren 9789024429097
Duurzame bedrijfsvoering 9789001895716
Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Druk 3 9789058754530
Grondslagen van de marketing / Druk 10 9789001268695
Grondslagen van de marketing / Druk 9 9789001853174
How to Get People to Do Stuff 9780321884503
Introductie ondernemingsplan & financiele besturing / Druk 3 9789001841782
Marketing 5.0 9781119668510
Marktonderzoek - design 9789024434947
Samenwerken: van idee naar afspraak 9789462762961
Van idee naar start-up / druk 1 9789462762190
Waarde Propositie Ontwerp 9789462760158
Wicked World / Druk 1 9789001826765

Deze lijst bevat uitsluitend voorgeschreven boeken en e-books. Een complete lijst met readers en andere studiematerialen vind je bij je opleidingspagina op HINT.

 

🍪

Welkom!
Wij maken gebruik van functionele en analytische cookies voor de werking van de website en het verbeteren van jouw gebruikerservaring. Wil je meer weten? Lees dan ook ons cookiebeleid.

Instellen