Menu English

Persoonlijke verbondenheid met theater als merk

Theater aan het Spui

Minor: Experience Branding Tijdens mijn afstuderen bij Theater aan het Spui had ik de keuze uit twee onderwerpen. De onderwerpen merkidentiteit en theatermarketing 2.0 resulteerde tot de volgende onderzoeksvraag:

Vraagstelling

Minor: Experience Branding Tijdens mijn afstuderen bij Theater aan het Spui had ik de keuze uit twee onderwerpen. De onderwerpen merkidentiteit en theatermarketing 2.0 resulteerde tot de volgende onderzoeksvraag:

Aanpak

Hoe kan je door middel van theatermarketing 2.0 de persoonlijke verbondenheid van het publiek met Theater aan het Spui vergroten?

Resultaat

Tijdens mijn onderzoek naar de merkidentiteit ben ik tot de conclusie gekomen dat zij geen duidelijke identiteit kunnen definiëren. Om aan de slag te gaan met theatermarketing 2.0 is dit wel van belang. Uiteindelijk heb ik een Brand Guide voor Theater aan het Spui ontwikkeld. Het theater kan met de Brand Guide aan de slag om een touchpoint te ontwerpen voor zichzelf.

Opleiding(en)

  • Communication and Multimedia Design

Type

Afstuderen

Aan dit project werkten mee

Jorinde Corbet