Leegstaand Vastgoed als Interactief Experience Marketing Instrument

Contain.r, AIR

Vraagstelling

Doordat er vele lege bedrijfspanden en winkelruimte leeg staan worden de omgeving en straten verwaarloosd. Hoe kan men ervoor zorgen dat leegstaand vastgoed ingezet kan worden als interactief experience marketing instrument om zo de publieke beleving in de straten van Rotterdam te vergroten?

Aanpak

Om de bevinden uit mijn theoretisch kader te gaan testen, ben ik een interactieve experience voor AIR gaan ontwikkelen. Uiteindelijk zit daar ook nog een onderzoek aan naar beleving ervan aan gekoppeld.

Resultaat

Op het moment dat ik dit schrijf is het opzetten van het onderzoek in volle gang. Reacties van betrokken partijen zijn enthousiast alleen echte resultaten zijn er nog niet bevonden.

Opleiding(en)

• Communication and Multimedia Design

Afstuderen

Aan dit project werkten mee