Menu Zoeken English

Het Yunomi-effect

Emakina.NL

Mijn literatuurstudie is erop gericht om inzicht te krijgen in de effectiviteit van het Yunomi platform.

Vraagstelling

Mijn literatuurstudie is erop gericht om inzicht te krijgen in de effectiviteit van het Yunomi platform.

Aanpak

Bekeken is er hoe Yunomi leden zich op het platform gedragen en wat zijn de onderwerpen waarover zij schrijven. Ook is onderzocht of de consument de merken van Unilever, door het gebruik van Yunomi, onthouden hebben en of ze deze merken ook zullen aanschaffen in de toekomst.

Resultaat

Yunomi is een succes is voor bepaalde Unilever-merken, zoals Bertolli en Dove en Conimex. Mijn studiecase is gebaseerd op AXE, een merk dat nog niet eerder onder de aandacht is gebracht op Yunomi. Deze case is een voorbeeld van een product dat niet gericht is op de doelgroep van Yunomi en effectief is.

Opleiding(en)

  • Communication and Multimedia Design

Type

Afstuderen

Aan dit project werkten mee

Sabrina van der Sloot

We gebruiken cookies om de website te verbeteren.