Menu English

Greenspot, de communicatiemix van het Groene Hart

Communicatiebureau Vet-Gedrukt

Welke communicatiemix kan er in 2 jaar ontwikkeld worden voor het Groene Hart, waarmee verschillende doelgroepen informatie over vrijetijdsbesteding kunnen uitwisselen? Het doel is deze communicatie tussen ondernemers en bewoners/bezoekers van het Groene

Vraagstelling

Welke communicatiemix kan er in 2 jaar ontwikkeld worden voor het Groene Hart, waarmee verschillende doelgroepen informatie over vrijetijdsbesteding kunnen uitwisselen? Het doel is deze communicatie tussen ondernemers en bewoners/bezoekers van het Groene Hart te optimaliseren.

Aanpak

Eerst is gekeken naar de huidige communicatiemiddelen die gebruikt worden, welke doelgroepen relevant zijn en of het aanbod van de ondernemers aansluit bij de vraag van de bewoners/bezoekers. De resultaten zijn verwerkt in een casestudy.

Resultaat

De communicatiemix voor het Groene Hart bleek te bestaan uit vier communicatiemiddelen, met de naam Greenspot: Greenspot magazine, Greenspot website, Greenspot iPhone applicatie en Greenspot toepassing in de Layar applicatie.

Opleiding(en)

  • Communication and Multimedia Design

Type

Afstuderen

Aan dit project werkten mee

Janke Broeksma