Community website ontwikkelen voor SV Triple Media

SV Triple Media

Ontwikkel een communityplatform voor de studievereniging Triple Media waar studenten ideeën uitwisselen, kennis delen en inspiratiebronnen verzamelen. Zorg ervoor dat de informatie beheersbaar, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk beschikbaar is.

Vraagstelling

Aanpak

Als eerst hebben een doelgroeponderzoek gehouden onder de studenten. Met de resultaten van dit onderzoek hebben we 3 concepten ontwikkeld. Daarna hebben we ons vooral gericht op het visueel & functioneel ontwerp.

Resultaat

We hebben uiteindelijk een community ontwikkeld met alle needs & wants van de studenten. We hebben 1 concept - het prikbord - compleet uitgewerkt. Ook hebben we profielmogelijkheden toegevoegd. Je kan als student je eigen portfolio bijhouden.

Opleiding(en)

• Communication and Multimedia Design

Aan dit project werkten mee

Chantal van Iwaarden, Sande van de Kelly, Daphne Meijer, Meurs van Rafaela, Esther Wieringa