Menu Zoeken English

Maak een creatief campagneconcept!

Stichting Spijt van Tattoo

Tweedejaars studenten Communicatie maken een creatief campagneconcept voor Stichting Spijt van Tattoo. #concepting #campagne #bigidea #mediaplanning #design #accountable #pitch

Vraagstelling

Ontwikkel een scherp campagneconcept voor Stichting Spijt van Tattoo. Doel: meer awareness creëren onder de doelgroep voor de boodschap dat een tatoeage voor altijd is.  En dat deze ook in je nadeel kan werken. Doelgroep, keuze uit: Voortgezet Onderwijs-leerlingen >16 jaar / MBO-studenten / HBO & WO studenten.

Aanpak

  • Teams vormen van circa vier studenten.
  • De case doorgronden en uitwerken in een debriefing.
  • Onderzoek naar de doelgroep. Customer insights verzamelen.
  • Ontwikkelen van meerdere concepten.
  • Concepten testen bij doelgroep.
  • Geselecteerde concept uitwerken tot campagne.
  • Middelen uitwerken in dummy’s (=voorbeelden van uitgewerkte middelen).

Resultaat

Adviesrapport en presentatie voor de opdrachtgever. Goed vormgegeven, aantrekkelijk gepresenteerd. Gemaakte keuzes verantwoord. Het definitieve campagneconcept uitgewerkt in aansprekende visuals & dummy’s.

 

Opleiding(en)

  • Communicatie

Type

Project

 

Aan dit project werkten mee

Stichting Spijt van Tattoo - https://www.spijtvantattoo.org

Tweedejaars studenten Isabel, Chayenne en Romy

Begeleider(s)

Tamara Huijbrechtse

Downloads

We gebruiken cookies voor analyse en marketing om de website te verbeteren.

Wijzig cookie-instellingen