Open dag Logistics Management

Voltijd Bachelor

Is Logistics Management de opleiding die bij je past of twijfel je nog? Check alle mogelijkheden om kennis te maken met ons!

We bieden je verschillende activiteiten waar je aan kunt deelnemen, zowel online als op locatie. Op deze pagina bekijk je opleidingsvideo’s en -presentaties, het aanbod verschilt per opleiding. Neem contact op met onze studenten, zij vertellen je graag vanuit hun eigen ervaring over de opleiding en het studeren aan de hogeschool.

In gesprek met de opleiding

Kies je moment en meld je aan

Meelopen

Kom bij ons langs

Ben je geïnteresseerd in de opleiding Logistics Management en lijkt het je leuk om deel te nemen aan een proefles? Stuur een e-mail naar Roderick en Cheryl, dan maken we een afspraak. Je bent van harte welkom!

Roderick Loykens: r.v.loykens@hr.nl
Cheryl Williams: c.c.williams@hr.nl

Vraag het onze studenten

Over de keuze voor de opleiding en het studeren bij de hogeschool

Waar leiden we je voor op?

Een online presentatie van de opleiding Logistics Management

Docent Roderick Loykens en studenten Otto en Daisy geven antwoord op vragen zoals: wat kan je verwachten van de opleiding? Welke type studenten studeren er? Hoe zien de komende vier jaar eruit en welke activiteiten organiseren we naast je studie? Bekijk de video en krijg een beter beeld van de opleiding.

Let op: De uiterste aanmelddatum is 1 mei 2023.

In deze video zie je een online college van het vak Basislogistiek, gegeven door docent Jan-Willem Boskaljon. Bekijk de video en ervaar het zelf.

Vlog student Janneke

Neem een kijkje in het studentenleven

In deze vlog laat Janneke een stukje zien uit haar leven als tweedejaarsstudent Logistics Management. Dit filmpje stond vooral in het teken van haar voorbereidingen voor haar tentamens.

Rondleiding op locatie Lloydstraat

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Ayiana haar vijf favoriete plekken zien op locatie Lloydstraat. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!