Open dag Logistics Engineering

Voltijd Bachelor

Is Logistics Engineering de opleiding die bij je past of twijfel je nog? Check alle mogelijkheden om kennis te maken met ons!

Er zijn dit schooljaar helaas geen open dagen meer. Toch kun je tot de zomervakantie nog op andere manieren kennismaken met onze opleidingen en de hogeschool. Bekijk opleidingsvideo’s en -presentaties, proef online de sfeer op onze locaties of neem contact op met onze studenten. Het aanbod verschilt per opleiding. Check alle mogelijkheden op deze pagina!

De opleiding Logistics Engineering wordt verzorgd door Rotterdam Mainport Institute: een samenwerking tussen Hogeschool Rotterdam en STC Group.

Vraag het onze student

Over de keuze voor de opleiding en het studeren bij de hogeschool

Waar leiden we je voor op?

Een online presentatie van de opleiding Logistics Engineering

Docent Dennis Bodegom en student Jeroen de Waaij vertellen je alles wat je moet weten over de opleiding Logistics Engineering bij Hogeschool Rotterdam. Zo krijg je informatie over de opbouw van de opleiding, hoe het eerste jaar eruit ziet, de sfeer binnen de opleiding, de locatie en kleinschaligheid van de opleiding, de internationale mogelijkheden tijdens de opleiding en mogelijkheden na je studie. Bekijk de video en krijg een beter beeld van de opleiding!

Rondleiding op locatie Lloydstraat

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Ayiana haar vijf favoriete plekken zien op locatie Lloydstraat. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!