Jeanine Hoogerland

Docent Lerarenopleiding Wiskunde

Hoi, ik ben Jeanine

Als docent stel je jezelf veel vragen: Hoe motiveer ik mijn leerlingen, hoe daag ik ze uit, hoe maak ik een goede planning en haal ik het maximale uit een les? En ook: hoe maak ik een betrouwbare toets, hoe leg ik de stelling van Pythagoras uit, hoe ga ik om met mijn leerlingen?
Tijdens mijn master Toegepaste psychologie heb ik veel geleerd over hoe mensen leren en gemotiveerd raken. Dat gebruik ik dagelijks in mijn werk, en kan heel enthousiast worden als ik zie hoe studenten zich steeds verder ontwikkelen en groeien in hun docentrol. Nu mag ik de opleiding wiskunde coördineren en dagelijks samenwerken met superleuke studenten én een prachtig en slim docententeam waar ik heel trots op ben!
Door het grote tekort aan wiskundedocenten ben je vrijwel verzekerd van een baan na deze opleiding! Heb je vragen of wil je meer weten over de opleiding? Mail mij gerust!

Stel je vraag