Open dag Informatica

Voltijd Bachelor

Is Informatica de opleiding die bij je past of twijfel je nog? Check alle mogelijkheden om kennis te maken met ons!

We bieden je verschillende activiteiten waar je aan kunt deelnemen, zowel online als op locatie. Op deze pagina bekijk je opleidingsvideo’s en -presentaties, het aanbod verschilt per opleiding. Neem contact op met onze studenten, zij vertellen je graag vanuit hun eigen ervaring over de opleiding en het studeren aan de hogeschool.

Vraag het onze student

Over de keuze voor de opleiding en het studeren bij de hogeschool

Waar leiden we je voor op?

Een online presentatie van de opleiding Informatica

Dit filmpje geeft een korte impressie van de (afstudeer)projecten waar Informatica studenten aan werkten.

Waarom kiezen studenten voor Informatica, wat is het moeilijkste vak en sluit de opleiding aan op de praktijk? Vierdejaarsstudent Ricardo vertelt je er graag over. Heb je meer vragen over de opleiding? Neem dan contact op met onze ambassadeurs, die zich aan je voorstellen onderaan deze pagina.

Je start je studie met BaseCamp. BaseCamp is een dynamisch programma van 20 weken waarin je de basis legt voor jouw carrière als software developer Wil jij opgeleid worden tot een expert in het maken van software? Maak kennis met de opleiding Informatica en laat je inspireren!

Maak alvast kennis met programmeren

De Turtle workshop van de opleiding Informatica is ontworpen om te kunnen programmeren zonder voorgaande kennis nodig te hebben. Hierdoor kan iedereen alvast ervaring opdoen met programmeren. Door zelf codes op te stellen voor verschillende levels, leer je de structuur en werking van de programmeertaal Python (een dynamische programmeertaal die in de opleiding ook terugkomt).

Start de Turtle workshop

Rondleiding op locatie Wijnhaven

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Gary zijn favoriete plekken zien op locatie Wijnhaven. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!