Open dag Ad ICT Service Management

Voltijd Associate degree

Is ICT Service Management (Associate degree) de opleiding die bij je past of twijfel je nog? Check alle mogelijkheden om kennis te maken met ons!

We bieden je verschillende activiteiten waar je aan kunt deelnemen, zowel online als op locatie. Op deze pagina bekijk je opleidingsvideo’s en -presentaties, het aanbod verschilt per opleiding. Neem contact op met onze studenten, zij vertellen je graag vanuit hun eigen ervaring over de opleiding en het studeren aan de hogeschool.

Voorlichtingsactiviteiten

Kies je moment en meld je aan

Meeloopdag

Kom bij ons langs

Kom een dag meelopen en ervaar hoe het is om theorielessen en vaardigheidstraining te volgen of op de werkplaats mee te draaien tijdens groepsopdrachten. Meld je aan door een e-mail te sturen naar Ingrid van der Velden. Er wordt contact met je opgenomen om een dag en tijdstip in te plannen.

Mail ons

Waar leiden we je voor op?

Een online presentatie van de opleiding Ad ICT Service Management

In deze video vertellen we jou van alles over de Ad-opleiding ICT Service Management. Onder andere: wat een Associate degree is, welke vakken je krijgt, hoeveel uur je kwijt bent aan zelfstudie, wat voor werk je kunt doen als je de opleiding hebt afgerond en waarom deze opleiding zo leuk is.

Rondleiding op locatie Museumpark

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Talha zijn vijf favoriete plekken zien op locatie Museumpark. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!