Open dag Ad Crossmediale Communicatie

Voltijd Associate degree

Is Crossmediale Communicatie (Associate degree) de opleiding die bij je past of twijfel je nog? Check alle mogelijkheden om kennis te maken met ons!

We bieden je verschillende activiteiten waar je aan kunt deelnemen, zowel online als op locatie. Op deze pagina bekijk je opleidingsvideo’s en -presentaties, het aanbod verschilt per opleiding. Neem contact op met onze studenten, zij vertellen je graag vanuit hun eigen ervaring over de opleiding en het studeren aan de hogeschool.

Voorlichtingsactiviteiten

Kies je moment en meld je aan

Vraag het onze studenten

Over de keuze voor de opleiding en het studeren bij de hogeschool

Waar leiden we je voor op?

Een online presentatie van de opleiding Crossmediale Communicatie

In deze video vertellen we jou van alles over de Ad-opleiding Crossmediale Communicatie voltijd. Onder andere: wat een Associate degree is, welke vakken je krijgt, hoeveel uur je kwijt bent aan zelfstudie, wat voor werk je kunt doen als je de opleiding hebt afgerond en waarom deze opleiding zo leuk is.

Docenten en studenten vertellen over de opleiding Ad Crossmediale Communicatie

Een voorbeeldproject

Organiseren van een evenement

Onze creatieve studenten van de opleiding Crossmediale Communicatie organiseren in het tweede studiejaar een evenement voor Stichting Jarige Job. Op deze manier maken ze kennis met de praktijk en doen ze iets goeds voor de maatschappij. Ze mogen geheel zelf een event bedenken, uitwerken, promoten en daadwerkelijk uitvoeren. Vorig jaar brachten de evenementen van onze studenten ruim 6000 euro op. Lees hier meer over het project.

Een voorbeeldproject

Ontwikkelen van een campagne

In het eerste jaar van de studie ontwikkelen onze eerstejaarsstudenten een communicatiecampagne voor verschillende opdrachtgevers uit Rotterdam en omgeving. Zo mochten ze voor Mama's Garden een campagne bedenken om meer moeders op Rotterdam Zuid te bereiken via verschillende online kanalen. Het doel van deze campagne was vooral het activeren van moeders om naar Mama's Garden te komen. Bekijk hier welke toffe campagnes onze studenten hebben bedacht!

(Online) moeders werven voor Mama's Garden

Rondleiding op locatie Museumpark

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Talha zijn vijf favoriete plekken zien op locatie Museumpark. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!