Menu Zoeken English

Open dag Ad Crossmediale Communicatie

Voltijd Associate degree

Is Crossmediale Communicatie (Associate degree) de opleiding die bij je past of twijfel je daar nog aan? Op deze pagina zie je verschillende mogelijkheden om kennis te maken met ons.

Bij Hogeschool Rotterdam kun je eerst online kennismaken met deze opleiding door mee te doen met een online voorlichting, opleidingsvideo's te bekijken of vragen te stellen aan studentambassadeurs. Wil je nog meer weten? Kom dan naar de open dag op locatie om sfeer te proeven en proeflessen te volgen. (Er is geen voorlichting op locatie.)

Voorlichtingsactiviteiten

Kies je moment en meld je aan

Vraag het onze studenten

Over de keuze voor de opleiding en het studeren bij de hogeschool

Waar leiden we je voor op?

Een online presentatie van de opleiding Crossmediale Communicatie

In deze video vertellen we jou van alles over de Ad-opleiding Crossmediale Communicatie voltijd. Onder andere: wat een Associate degree is, welke vakken je krijgt, hoeveel uur je kwijt bent aan zelfstudie, wat voor werk je kunt doen als je de opleiding hebt afgerond en waarom deze opleiding zo leuk is.

Docenten en studenten vertellen over de opleiding Ad Crossmediale Communicatie

Een voorbeeldproject

Organiseren van een evenement

Onze creatieve studenten van de opleiding Crossmediale Communicatie organiseren in het tweede studiejaar een evenement voor Stichting Jarige Job. Op deze manier maken ze kennis met de praktijk en doen ze iets goeds voor de maatschappij. Ze mogen geheel zelf een event bedenken, uitwerken, promoten en daadwerkelijk uitvoeren. Vorig jaar brachten de evenementen van onze studenten ruim 6000 euro op. Lees hier meer over het project. 

 

Een voorbeeldproject

Ontwikkelen van een campagne

In het eerste jaar van de studie ontwikkelen onze eerstejaarsstudenten een communicatiecampagne voor verschillende opdrachtgevers uit Rotterdam en omgeving. Zo mochten ze voor Mama's Garden een campagne bedenken om meer moeders op Rotterdam Zuid te bereiken via verschillende online kanalen. Het doel van deze campagne was vooral het activeren van moeders om naar Mama's Garden te komen. Bekijk hier welke toffe campagnes onze studenten hebben bedacht!

(Online) moeders werven voor Mama's Garden

We gebruiken cookies voor analyse en marketing om de website te verbeteren.

Wijzig cookie-instellingen