There is a license error on this site:
License has expired
The Web site remains functional, but this message will be displayed until the license error has been corrected.

To correct this error:If you do not have a license file, please request one from EPiServer License Center.
Passend Onderwijs: Lerarencompetenties - Hogeschool Rotterdam
Menu
    English

    Passend Onderwijs: Lerarencompetenties

    Publicatie van Kenniscentrum Talentontwikkeling

    W.A. Vos,de | Artikel | Publicatiedatum: 01 februari 2018

    Aan welke voorwaarden moeten scholen voldoen?

    De invoering van passend onderwijs had heel wat voeten in de aarde. Er was veel kritiek: leerkrachten die er niet op toegerust zijn, een bezuinigingsmaatregel, te veel bureaucratie, middelen die niet besteed worden. Het is nog altijd niet voor iedereen duidelijk aan welke voorwaarden scholen moeten voldoen om passend onderwijs mogelijk te maken. In het vorige artikel stond het ontwikkelingsperspectief centraal. Dit tweede artikel gaat over de competenties die leerkrachten nodig hebben om passend onderwijs te realiseren. Wat leren ons de diverse onderzoeken en wat zijn de bevindingen van de Onderwijsinspectie? Hoe krijgen we meer maatwerk in de klas?

    Auteur(s) - verbonden aan Hogeschool Rotterdam

    Betrokken bij deze publicatie

    Inloggen