Klanttevredenheid en kwetsbaarheid van bezoekers van de VraagWijzers, Gemeente Rotterdam.

Publicatie van Kenniscentrum Zorginnovatie

M.J.B.M. Goumans, R.J.J. Gobbens | Rapport | Publicatiedatum: 26 september 2014

Resultaten van 10 PMG groepen.

In het kader van het tweedejaars onderwijs ProjectMatig werken Grote stad (PMG) van Hogeschool Rotterdam ontvingen studenten van Hogeschool Rotterdam, Instituut voor Gezondheidszorg van Judith Andries en Johan Morsink namens de Gemeente Rotterdam de opdracht tot het verrichten van een tevredenheidsonderzoek onder de gebruikers van de VraagWijzers. Ook gingen studenten na hoe kwetsbaar en zelfredzaam bezoekers van VraagWijzers zijn. PMG is projectonderwijs waarbij de projectgroepen zijn samengesteld uit tweedejaars studenten van de opleidingen HBO-Verpleegkunde, Logopedie, Fysiotherapie en Ergotherapie. Deze studenten hadden van februari 2014 t/m juni 2014 de tijd om aan dit project te werken. Bij VraagWijzers in alle Rotterdamse deelgemeenten is er een projectgroep aan de slag gegaan, totaal hebben zeven projectgroepen deelgenomen. De projecten werden afgesloten met een productverslag en een presentatie per VraagWijzer. De data van vier groepen zijn verzameld en in zijn totaliteit geanalyseerd. Het resultaat hiervan vindt u in dit rapport.

Auteur(s) - verbonden aan Hogeschool Rotterdam

Betrokken bij deze publicatie