Beleving studenten van noodonderwijs op afstand: rapportage van de uitkomsten op hoofdlijnen

Publicatie van Kenniscentrum Talentontwikkeling

F.R. Prinsen | Rapport | Publicatiedatum: 30 juni 2020
Studenten van Hogeschool Rotterdam geven aan dat ze in de periode dat het onderwijs online is, goede interactie hebben met hun docent. Zo’n 85 procent van de studenten vindt dat docenten goed bereikbaar zijn voor vragen en volgens 74 procent komt een reactie van docenten op het juiste moment binnen. Ook weet bijna driekwart van de studenten aardig hun weg te vinden in de online aangeboden leermiddelen en roosters. Dit en nog meer blijkt uit een onderzoek dat is uitgevoerd door de Werkplaats Onderwijsleertechnologie (WOLT) in samenwerking met lector Fleur Prinsen van het Kenniscentrum Talentontwikkeling naar de wijze waarop studenten het afstandsonderwijs beleven.

Auteur(s) - verbonden aan Hogeschool Rotterdam

Betrokken bij deze publicatie