Arbeidsinclusie: eindrapportage over ervaringen medewerkers met een arbeidsbeperking bij Hogeschool Rotterdam

Publicatie van Kenniscentrum Talentontwikkeling

S.M. Lohman | Rapport | Publicatiedatum: 06 april 2021
In deze rapportage presenteren we de uitkomsten van het onderzoeksproject Arbeidsinclusie, kwetsbare medewerkers Hogeschool Rotterdam (HR). Dit onderzoek is uitgevoerd vanuit het lectoraat Inclusieve Arbeid van kenniscentrum Talentontwikkeling (KCTO) en vond plaats in de periode 2016 - 2020. Het onderzoek is uitgevoerd in samenwerking met Stichting Pameijer en het Werkgeversservicepunt Rijnmond (WSPR) op verzoek van de afdeling Personeel en Organisatie van de hogeschool. Aan de hand van de onderzoeksresultaten beogen we inzicht te bieden in de ervaringen van medewerkers die via Stichting Pameijer en WSPR in een garantiebaan zijn geplaatst bij de hogeschool.

Auteur(s) - verbonden aan Hogeschool Rotterdam

Betrokken bij deze publicatie