Over de toekomst gesproken: ondernemende studenten

30 september 2020

In de rubriek 'Over de toekomst gesproken...' gaat bestuurslid Zakia Guernina op bezoek bij studenten om te kijken hoe zij in de praktijk aan de slag zijn gegaan. In deel 3 gaat ze langs bij Yvana Prins, die de opleiding Ondernemerschap & Retail Management volgt én een eigen onderneming heeft: Queen Airplants.

Overal waar je kijkt: airplants, plantjes die weinig water nodig hebben om te overleven. In de kas waar Yvana Prins haar eigen bedrijf Queen Airplants runt zijn er duizenden te vinden. In allerlei vormen, maten en kleuren. De student Ondernemerschap & Retail Management maakt er kunstwerken van.

Bekijk de video

Hoe is het om als student al een eigen onderneming te hebben? En op welke manier wordt Yvana ondersteund vanuit de hogeschool? Bestuurslid Zakia Guernina ging in de bloedhete kas op onderzoek uit: