Menu Zoeken English

Kenniscafé: Het geheim van een goed klantgesprek over schulden

24 juni 2021

Wederzijds vertrouwen en écht contact is uiterst belangrijk bij een gesprek over een financiële hulpvraag. Maar wat is nou contact en wat bepaalt dat vertrouwen? En wat draagt het bij als je als professional naadloos kunt wisselen van rol in het gesprek? Op welk moment ligt de focus op de inhoud en wat er nu moet worden geregeld en wanneer ligt de focus op de mens? En hoe belangrijk is het voor de oplossing en de klant om tijd te maken voor een gesprek van mens tot mens? Je hoort het, proeft het en maakt het mee in het volgende Kenniscafé georganiseerd door het werkteam Armoede en Schulden.​

Tijdens dit Kenniscafé:

  • Delen we leerpunten die we als werkteam opgehaald hebben in de afgelopen maanden
  • Halen we in twee workshops gezamenlijk de geheimen van een goed gesprek op vanuit het perspectief van stress sensitieve dienstverlening en vanuit financieel-juridische expertise
  • Kun je je eigen inbreng meegeven aan het werkteam en de inbreng van collega’s uit de regio benutten
  • Leveren Adel Albaghdadi, Afke Theunissen, Daphne Hebing, Elizabeth van Twist, Jermaa Zerhane, Marian van den Berg, Marjorie Malbons, Peter Hoornweg, Raphael Dollart en Ron Janssen een actieve bijdrage

Bij aanmelding kun je kiezen aan welke workshop je wilt deelnemen. Je ontvangt begin volgende week de bevestiging met link naar het Kenniscafé en jouw workshop naar keuze.

Details

Datum Donderdag 24 juni 2021
Tijd 15:00 - 17:00 uur
Locatie MS Teams

We gebruiken cookies voor analyse en marketing om de website te verbeteren.

Wijzig cookie-instellingen