Menu
English

HR Change Makers Tour

Meld je aan voor de tweede editie: Artificial Intelligence

Wil jij als student meepraten over hoe we het onderwijs dusdanig kunnen inrichten, zodat jij straks als change maker maatschappelijke uitdagingen kunt aangrijpen? Meld je dan aan voor de tweede stop van de HR Change Makers Tour op vrijdag 21 april.

HR Change Makers Tour Deel 1: Betekeniseconomie

De eerste editie stond in het teken van een toekomstbestendige economie. De presentatie was in handen van Twan Huys, bekend van tv-programma’s als College Tour en Buitenhof. Hij ontving onze lector Betekeniseconomie Kees Klomp en Jaap Korteweg, oprichter van De Vegetarische Slager.

Kijk hier de aflevering:

15.00 uur Ontvangst met een drankje
15.30 uur Start van de Change Makers Tour 
15.35 uur Opening en welkom door Zakia Guernina   
15.45 uur Introductie Kees Klomp en kort interview door Twan Huys, daarna interactie met studenten
16.15 uur Introductie Jaap Korteweg en kort interview door Twan Huys, daarna interactie met studenten
16.45 uur Recap en reflectie door zowel Kees als Jaap
17.00 uur Napraten en netwerkmoment met een borrel en een hapje

Wil je meer weten over de HR Change Makers Tour? Lees dan dit artikel over waarom en hoe we dit als Hogeschool Rotterdam organiseren.

We laten studenten meedenken over de vorm van ons onderwijs

Sprekers

Kees Klomp

Kees Klomp

Kees Klomp is ondernemer, adviseur, TEDx-spreker en auteur op het gebied van de ‘betekeniseconomie’ of de Purpose economy. Hij is lector Betekeniseconomie bij Kenniscentrum Business Innovation aan de Hogeschool Rotterdam. Zijn onderzoek richt zich op de transitie richting een nieuw economisch paradigma; de ontwikkelingen en veranderingen voor bedrijven die hier het gevolg van zijn, en de kansen die dit biedt voor mkb-bedrijven in de regio Rotterdam.

Jaap Korteweg

Jaap Korteweg

Jaap Korteweg is oprichter van de Vegetarische Slager en Those Vegan Cowboys. Hij geeft lezingen over onderwerpen als duurzaamheid, innovatie en ondernemerschap en laat je door middel van enthousiasme en proeverijen verbazen over de ontwikkeling van een duurzame en succesvolle onderneming. Het grote ideaal? Vleeseters te laten beleven dat ze helemaal niets hoeven missen als ze vlees één of meer dagen achterwege laten. Zijn ambitie is de grootste slager ter wereld te worden.