Open dag Lerarenopleiding Aardrijkskunde

Voltijd Bachelor

Is de Lerarenopleiding Aardrijkskunde de opleiding die bij je past of twijfel je nog? Check alle mogelijkheden om kennis te maken met ons!

We bieden je verschillende activiteiten waar je aan kunt deelnemen, zowel online als op locatie. Op deze pagina bekijk je opleidingsvideo’s en -presentaties, het aanbod verschilt per opleiding. Neem contact op met onze studenten, zij vertellen je graag vanuit hun eigen ervaring over de opleiding en het studeren aan de hogeschool.

Meeloopdag

Kom bij ons langs

Wil je een keer meelopen met de Lerarenopleiding Aardrijkskunde? Meld je dan aan door een e-mail te sturen naar Danielle Bax-Zwartbol. Er wordt contact met je opgenomen om een dag en tijdstip in te plannen.

Mail ons

Waar leiden we je voor op?

Een online presentatie van de lerarenopleidingen op het gebied van mens en maatschappij

Docent & coördinator pedagogiek en didactiek Veerle van de Graaff vertelt in een kort filmpje hoe de Lerarenopleiding Mens en Maatschappij (Aardrijkskunde, Economie, Geschiedenis, Maatschappijleer vo/bve) is opgebouwd. Wat je kunt verwachten van de lerarenopleiding, en hoe de komende leerjaar eruit zien.

Rondleiding op locatie Museumpark

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Talha zijn vijf favoriete plekken zien op locatie Museumpark. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!

Meer weten?

Bekijk de praktische informatie

Op de opleidingspagina's vind je alle informatie over de inhoud en opbouw van de opleidingen: