English

RvT-lid Joeri van den Steenhoven (HR) aan de slag als collegelid van Hogeschool Leiden

11 juli 2019

Op 1 juli jl. is Joeri van den Steenhoven gestart als lid van het College van Bestuur van Hogeschool Leiden.

Met zijn aantreden bij Hogeschool Leiden, heeft Van den Steenhoven afscheid genomen als lid van de Raad van Toezicht van Hogeschool Rotterdam. Van den Steenhoven was sinds 1 januari 2018 lid van de Raad van Toezicht.

Het College van Bestuur en de Raad van Toezicht van Hogeschool Rotterdam zijn Van den Steenhoven zeer erkentelijk voor de bijdrage die hij heeft geleverd als RvT-lid en wensen hem veel succes bij de collega’s in Leiden.

Inmiddels is een procedure gestart om de vacante positie in de Raad van Toezicht in te vullen. De Raad van Toezicht verwacht in het najaar een opvolger te kunnen verwelkomen.

Herbenoemingen

De hogeschool is verder verheugd met de herbenoeming van de RvT-leden Coert Beerman (voorzitter) en Charlotte Insinger, van wie de eerste termijn op 1 september 2019 afloopt. Beiden hebben aangegeven graag een tweede termijn te willen vervullen. Daarmee blijven zij ook de komende jaren verbonden aan Hogeschool Rotterdam.