Bekijk de documentaire over de hogeschool in tijden van corona

‘Op afstand verbonden’ is in première gegaan

21 april 2022

De documentaire ‘Op afstand verbonden’ over Hogeschool Rotterdam in tijden van corona is vanaf nu online te bekijken. “Het zijn herkenbare verhalen van studenten en medewerkers, die een mooie ingang vormen om met elkaar in gesprek te gaan en weer met elkaar in verbinding te komen.”

De documentaire van Annick Sickinghe (alumna Willem de Kooning Academie) en Sam van Zoest is op woensdag 20 april in première gegaan. Het coronatijdperk heeft grote impact gehad op onze hogeschool. Niet alleen op het onderwijs, maar uiteraard ook op de studenten en medewerkers.

“De documentaire is, denk ik, een mooie ingang om weer met elkaar in verbinding te komen door met elkaar in gesprek te gaan in de klas, de docentenkamer of gewoon op de gang bij de koffieautomaat”, aldus Annick.

Bekijk hier de foto’s van de première: