De master Sportmarketing & Partnerships is een Nederlandstalige, éénjarige voltijd MSc-opleiding voor studenten die impact willen maken in en via de sport. In deze professionele master staat de praktijk centraal die we verbinden met de internationale wetenschap. We leren van besluitvormers in de sportwereld over het creëren van een waardevolle sportmarketingstrategie en betekenisvolle sportpartnerships.
In deze master leer je conceptueel en strategisch denken en handelen binnen complexe vraagstukken in de veranderende sportwereld. Dat doen we vanuit toonaangevende (inter)nationale cases in de sport, van ABN AMRO Open tot Team Visma | Lease a Bike, van de NN Marathon tot de UEFA Champions League.
Hoe bouw je een sportpartnership met langdurige impact op de sport, de sponsor en de stakeholders? In deze master ontwikkel je vaardigheden om commerciële én maatschappelijk duurzame waarde te creëren via sport. Je werkt aan uitdagende praktijkopgaven voor publieke en private sportorganisaties en ontwikkelt een stevig netwerk.
Na deze master kun je aan de slag als partnershipmanager, digital marketing lead of strategisch adviseur in de sportsector die om professionalisering én pioniers vraagt.
Deze master volgen?
Meld je aan voor de interesselijst en ontvang de laatste updates over de nieuwe master Sportmarketing & Partnerships.