HR Talk Wesley dos Santos

Onmisbare vaardigheden, nu en in de toekomst

Opleidingen veranderen, functies veranderen, werk verandert. Alles verandert continu. Maar wat zijn de vaardigheden die eigenlijk altijd belangrijk blijven om je dromen waar te kunnen maken? Wat zijn de vaardigheden die ons mens maken en die niet over te nemen zijn door technologie?

"Tinkeren, hosselen en circulair denken. Dit zijn de voor mij drie essentiële vaardigheden die toepasbaar zijn voor iedere student en medewerker en juist op dit moment. Alles met als doel om jou een stap dichter bij je beste zelf te brengen."

Wesley dos Santos is een geboren ondernemer, spreker en tinkeraar. Na zijn Bedrijfskunde MER studie aan Hogeschool Rotterdam heeft hij met succes drie bedrijven opgericht; Diversité Footwear, UniekCV en iKapitein. Alle drie door gebruik te maken van dezelfde vaardigheden als waar hij graag over spreekt: tinkhustcularity.