Benoeming directeuren IDT en VeF

24 april 2024

Wij zijn verheugd per 1 mei a.s. de benoeming te kunnen aankondigen van: Anjo van Kelckhoven in de functie directeur IDT (Informatievoorziening en Digitale Transformatie) en Martijn Baarendse in de functie directeur VeF (Vastgoed en Facilitair).

Na een uitgebreide en zorgvuldige interne en externe werving en selectieprocedure voor betreffende functies zijn we verheugd dat Anjo en Martijn hier als beste uit zijn gekomen.

Met ingang van 1 januari 2024 maakte de dienst FIT plaats voor de diensten IDT en VeF. Met het ontstaan van deze nieuwe diensten is ervoor gekozen om ook per dienst een directeur aan te stellen om zo de juiste focus en toekomst binnen de diensten invulling te kunnen geven.

Anjo werkt sinds 2016 bij Hogeschool Rotterdam, waarvan de laatste jaren als manager informatie en technologie.

Martijn werkt sinds 2015 bij Hogeschool Rotterdam, waarvan de laatste jaren als manager vastgoed en huisvesting.

Het College van Bestuur wenst Anjo en Martijn veel succes in hun nieuwe functies en kijkt erg uit naar een verdere samenwerking met beide collega’s.

College van Bestuur

Wijnand van den Brink