Menu Zoeken English

CE: Marketing of Social Business

Mediatheekbronnen voor je studie

Betrouwbare bronnen en links die relevant zijn voor jouw opleiding.

Toon:

Boekenlijst Marketing of Social Business

studiejaar 2019-2020

Onderstaande literatuurlijst bevat de verplichte en aanbevolen boeken voor je opleiding. Klik op een titel en je ziet in START waar het boek beschikbaar is. Indien beschikbaar krijg je ook gelijk een link naar de e-book versie!

Titel ISBN
Brand Design met MyLab NL / Druk 6 9789043036115
Brand the Change / Druk 1 9789063694784
Business Model Generatie 9789013074086
Copy & Concept / Druk 6 9789001886455
Goed verkopen, winst voor twee 9789052617169
Grondslagen van de marketing / Druk 9 9789001853174
Introductie ondernemingsplan & financiƫle besturing / Druk 3 9789001841782
Marketing 4.0 9789462762022
Projectmanagement / Druk 8 9789001891589
Sociologie voor de praktijk / Druk 8 9789046905203
Sterke merken, betere wereld / Druk 1 9789462761926
Van idee naar start-up 9789462762190
Waarde Propositie Ontwerp 9789462760158

Deze lijst bevat uitsluitend voorgeschreven boeken en e-books. Een complete lijst met readers en andere studiematerialen vind je bij je opleidingspagina op HINT.

We gebruiken cookies om de website te verbeteren.