Menu Zoeken English

Marktonderzoek wensen en behoeften Islam & Dialoog

Islam & Dialoog

Gedreven en creatieve communicatiestudenten hebben de wensen en behoeften van bezoekers van Islam & Dialoog in kaart gebracht.

Vraagstelling

Wat zijn de wensen en behoeften van de huidige en potentiƫle bezoekers van de activiteiten van Islam & Dialoog uit Rotterdam en omgeving?

Aanpak

Er zijn verschillende onderzoeksmethoden gehanteerd om een gedegen antwoord te vinden op de vraagstelling. Voor de hand liggende onderzoeksmethoden voor een soortgelijke vraagstelling zijn toegepast: kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Daarnaast is er gebruik gemaakt van een concurrentieanalyse om te inventariseren hoe concullega's de wensen en behoeften van hun bezoekers bevredigen. Deskresearch werd gedurende de gehele onderzoekslooptijd toegepast. Niet de onderzoeksmethoden, maar de samenwerking vormde de sleutel tot succes voor dit project, zowel onderling als met de opdrachtgever.

Resultaat

Een adieviesrapport met concrete conlusies en creatieve aanbevelingen. De opdrachtgever waardeerde het rapport met een 9.9. Hij gaf te kennen veel van de aanbevelingen door te voeren, temeer omdat ze simpel en gelijktijdig krachtig van karakter zijn.

Opleiding(en)

  • Communicatie

Type

Project

Aan dit project werkten mee

Mohammed Kechouh

Downloads

We gebruiken cookies om de website te verbeteren.