Menu Zoeken English

Behoefte onderzoek Rabobank Het Haringvliet

Rabobank Het Haringvliet

Voor dit rapport wordt de behoefte in kaart gebracht van de interne klant bij de Rabobank Het Haringvliet.

Vraagstelling

De onderzoeksvraag is: Welke facilitaire behoeften heeft de interne klant over de klantbeleving binnen de Rabobank Het Haringvliet? De begrippen uit de onderzoeksvraag zijn geoperationaliseerd en hieruit zijn deelvragen opgesteld.

Aanpak

Eerst is er deskresearch uitgevoerd. Hierbij wordt er naar verschillende bronnen in de literatuur gezocht over het onderwerp. Na een workshop Interviewtechnieken zijn er interviewvragen opgesteld. De interviewvragen zijn onderverdeeld in de fases van de Guest Journey, namelijk: onderweg, aankomst, verblijf en vertrek. Verschillende interne klanten zijn geïnterviewd. Hierna zijn de resultaten uit de diepte-interviews op een kwalitatieve manier geanalyseerd.

Resultaat

Dit resulteerde in twee hoofdbehoeften van de interne klant: - Het systeem Axxerion waarmee de Rabobank werkt is onduidelijk. Uit het interview kwam als resultaat naar boven dat er behoefte is aan een goede uitleg of voorlichting over het systeem. - Over het klimaatsysteem is de interne klant ook niet tevreden omdat het systeem achter loopt ten aanzien van de buitentemperatuur. De behoefte van de interne klant is dat er een goed klimaat is in het gebouw. De resterende facilitaire behoefte; weekmenu opstellen en de interne klant verplichten om alleen de persoonsingang te gebruiken.

Opleiding(en)

  • Facility Management

Type

Project

Aan dit project werkten mee

N.W. Gordijn

Begeleider(s)

J.S.P. Tempelaar

Downloads

We gebruiken cookies om de website te verbeteren.