Menu Zoeken English

Ibis Experience Room

Opdrachtgever: Black Sterling Innovation Group

Een unieke ervaring creëren voor de klanten van het Ibis Hotel.

Vraagstelling

Data zijn overal, we generen continue data en versturen met en zonder ons weten enorm veel gegevens. Data worden gebruikt om producten, processen en ontwerpen te verbeteren en te optimaliseren, om nieuwe systemen, services en ecosystemen te creëren. Data kunnen alle vormen aannemen en voor verschillende doeleinden gebruikt worden. We vragen je om actief nieuwe producten en services voor het hotel van de toekomst te concepten, te ontwerpen en te programmeren.

Aanpak

Iteratief (herhalend) design proces van het multidisciplinaire studententeam heeft geleid tot de creatie van een bijzondere hotelkamer. De beleefde ervaringen (in/uit de stad) kunnen op de eigen kamer herbeleefd worden.

Resultaat

Er is een applicatie ontwikkeld die gelopen routes registreert. De experience kan hierbij door middel van 3D-mapping in de hotelkamer herbeleefd worden. Een leuk extra detail: men kan weergave van experiences kiezen waar men nog niet is geweest. Dit is dan een voorbeleving. https://marvelapp.com/bgb31i

Opleiding(en)

  • Meerdere opleidingen van het Instituut voor Communicatie, Media & Informatietechnologie
  • Meerdere opleidingen van het Instituut voor Communicatie, Media & Informatietechnologie

Type

Project

Aan dit project werkten mee

D.M. Graaf, Stijn Kievit

Media

We gebruiken cookies om de website te verbeteren.