Ga direct naar de content

Jeroen Rozendaal

Docent Master Leren & Innoveren

De inhoudelijke onderwijskundige interesse van Jeroen ligt op het gebied van (motivationele) zelfregulatie. Ook houdt hij zich graag bezig met de psychologie van verandering en de vraag hoe praktijkgericht onderzoek als leer- en veranderstrategie echt van nut kan zijn voor de ‘teacher leader’.

"Mijn passie ligt in het samen met studenten opzetten en uitvoeren van onderzoeksprojecten die echt iets teweegbrengen in de onderwijspraktijk."

Jeroen is docent praktijkgericht onderzoek bij de Master Leren & Innoveren en docent in hetzelfde vakgebied bij het Instituut voor Lerarenopleidingen van Hogeschool Rotterdam. Ooit opgeleid als docent basisonderwijs,  promoveerde hij in 2002 aan de Universiteit Leiden op een onderzoek naar de invloed van studentgestuurd onderwijs op het samenspel tussen motivatie en informatieverwerking van mbo-studenten. 

 

 

 

We gebruiken cookies om de website te verbeteren.