Open dag Career Academy

Deeltijd Bachelor

Wil je meer zichtbaar zijn op je werk? Wil je je organisatie verder helpen? Wil je de kwaliteit van je werkzaamheden verbeteren? Wil je je hbo-diploma in business halen? Kom dan in deeltijd studeren bij Career Academy van Rotterdam Business School.

De volgende opleidingen vallen onder de Career Academy:

• Bedrijfskunde deeltijd
  • Business IT & Management deeltijd
  • Commerciële Economie deeltijd
  • Finance & Control deeltijd
  • Human Resource Management deeltijd

Voorlichtingsactiviteiten

Kies je moment en meld je aan

Meelopen of proefstuderen bij de opleiding

Maak online kennis

Wil je ervaren hoe studeren bij de Career Academy echt is? Meld je dan aan voor een online proefles of loop mee bij een echte online les. Geef bij het aanmelden door in welke opleiding je interesse hebt.

Waar leiden we je voor op?

Maak kennis met de opleidingen van de Career Academy

Docente Maaike Haasnoot geeft antwoord op vragen zoals: Wat kan je verwachten van de opleiding? Wat is typerend voor een deeltijdopleiding aan de Career Academy van Hogeschool Rotterdam? Hoe is ons het deeltijdonderwijs precies ingericht? Bekijk de video en krijg een beter beeld van de opleiding.

Benieuwd wat onze studenten zeggen over de Career Academy? Meet Debby, student Commerciële Economie deeltijd.

Kom je deeltijd studeren bij de Career Academy?

Benieuwd wat onze studenten zeggen over de Career Academy? Meet Gencehan, student Business IT & Management deeltijd.

Rondleiding op locatie Kralingse Zoom

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Merel haar vijf favoriete plekken zien op locatie Kralingse Zoom. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!

Op de opleidingspagina's vind je alle informatie over de inhoud en opbouw van de opleidingen: