Open dag Ad Integraal Bouwmanagement

Deeltijd Associate degree

Wil je nader kennis maken met de opleiding Integraal Bouwmanagement (Associate degree)? Of heb je een specifieke vraag aan een student of docent? Bekijk op deze pagina je mogelijkheden.

Voorlichtingsactiviteiten

Kies je moment en meld je aan

Waar leiden we je voor op?

Een online presentatie van de Ad Integraal Bouwmanagment (deeltijd)

In deze video vertellen we jou van alles over de Ad-deeltijdopleiding Integraal Bouwmanagement. Onder andere: wat een Associate degree is, welke vakken je krijgt, hoeveel uur je kwijt bent aan zelfstudie, wat voor werk je kunt doen als je de opleiding hebt afgerond en waarom deze opleiding zo leuk is.

Rondleiding op locatie Museumpark

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Talha zijn vijf favoriete plekken zien op locatie Museumpark. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!

Rondleiding op locatie Academieplein

Ontdek waar je straks gaat studeren

In deze vlog laat onze student Sabine haar vijf favoriete plekken zien op locatie Academieplein. Nieuwsgierig? bekijk de vlog!