Menu English

Werken met narratieve en ludische vormen

Het creëren van speelruimte
Publicatiedatum: 01 maart 2021

De conceptualisering van de begeleidingskunde als het creëren van speelruimte en het ontwikkelen en onderzoeken van (werk)vormen die daarbij van dienst zijn, is een blijvend aandachtsgebied van het lectoraat. Veel is er rond dit thema al vanuit het lectoraat gepubliceeerd en het is een hechte basis gaan vormen onder het collectieve gedachtengoed van de masteropleiding Begeleidingskunde.

Toon:

De feiten overzichtelijk op een rij

Financiering

Master Begeleidingskunde HR ISO

Werkplaats Inclusieve Pedagogiek en Didactiek (project beelddenkers)

Onderzoekslijn

Inclusie van Kenniscentrum Talentontwikkeling

Onderwijskwaliteit in Verbinding van Kenniscentrum Talentontwikkeling

Looptijd

Doorgaande activiteit

Samenwerkingspartners

  •  Universiteit Nijenrode, onder anderen prof. Dr. Danielle Zandee.

  • René Brohm
  • Sanka Smeets
  • Heidi Muijen
  • Carla Koper
  • Michelle Kurzenacker
🍪

Welkom!
Wij maken gebruik van functionele en analytische cookies voor de werking van de website en het verbeteren van jouw gebruikerservaring. Wil je meer weten? Lees dan ook ons cookiebeleid.

Instellen