Resultaten
Inmiddels is het Get Smart project in de afrondende fase en is het verslag Lessons Learned geschreven. In dit verslag vatten wij onze bevindingen samen en vertalen die naar een aantal lessen voor de drie doelgroepen van het Get Smart onderzoek: de mkb-bedrijven, de wetenschap en het onderwijs.
Gedurende het Get Smart project zijn er ook verschillende kennisclips opgenomen waarin (docent)onderzoekers meer vertellen over aan Get Smart gelinkte onderwerpen. Daarnaast zijn artikelen en publicaties verschenen. Zo verschenen er drie digitale Get Smart Magazines met daarin interviews met ondernemers, docenten en studenten en waarin tussentijdse resultaten worden gedeeld. Ook vond een Innovatiediner plaats waarin ondernemers met elkaar in gesprek gingen over innovatie.
Livestream
Tijdens het online Get Smart Event dat via livestream werd uitgezonden op 3 december 2020 presenteerde Kenniscentrum Business Innovation de resultaten van het onderzoek naar hoe mkb-bedrijven in de maakindustrie de kansen die slimme digitale technologie biedt beter kunnen identificeren, ontwikkelen en vermarkten.