Fygital Retail; the next step in Retail Innovatie

Sociale robots in Retail én sociale skills bij Retailers

12 oktober 2018

We nodigen je van harte uit voor alweer de 6e editie van het Urban College op dinsdag 30 oktober over Fygital Retail.

Fysieke en digitale kanalen vloeien samen tot één totale Retailbeleving die klanten trekt, betrekt, informeert en transformeert. Wat vraagt Fygital Retail van onze Retailers? Wat kunnen sociale robots voor Retail betekenen? En welke social skills hebben Retailers en Retailmedewerkers in de toekomst nodig?

Het Lab Fygital is een project van Hogeschool Rotterdam waarin Rotterdamse Retailers, brancheorganisaties, ontwerpers, technologen, Retailtalenten en studenten meewerken aan experimenten en debatten over de toekomst van Retail. Op 30 oktober ligt de focus op Sociale Robotica én op de nieuwe opleiding Community New Retail, die juist inzoomt op de sociale skills die Retailers in de toekomst nodig hebben. Ook een ontmoeting met de Robots is onderdeel van het programma!

We zien je graag op dinsdag 30 oktober in het Stadslab op de Wijnhaven 99.

Aanmelden kan tot 26 oktober via info@udsrotterdam.nl.

We starten stipt om 8:30 uur en we zorgen natuurlijk voor een ontbijt. Het programma eindigt uiterlijk om 9:45 uur met de mogelijkheid om na te praten.

Lab Fygital is een initiatief van Hogeschool Rotterdam en De Haagse Hogeschool. Urban Department Store Rotterdam en de gemeente Rotterdam zijn partners.

08:15 uur:    Ontvangst met ontbijt
08:30 uur:    Introductie Lab Fygital
                      Paul Rutten - Programmadirecteur Creating 010
08:35 uur:    Meet the Robots!
                      Wat kunnen robots in Retail?
Maaike Harbers, Peter Troxler en Manon Mostert Van der Sar – lectoren en onderzoekers
09:20 uur:     Community New Retail
Amanda van Herwaarden -  nieuwe opleiding Ondernemerschap & Retail Management