Over de toekomst gesproken: studenten sparren met young professionals

20 januari 2020

In de rubriek 'Over de toekomst gesproken...' gaat bestuurslid Zakia Guernina op bezoek bij studenten om te kijken hoe zij in de praktijk aan de slag gaan. In deel 2 duikt ze in de prijswinnende Talent Innovation Pool.

Innoveren, samenwerken en successen delen. Het project Talent Innovation Pool (TIP) werd niet voor niets uitgeroepen tot Logistieke Parel van 2019. Studenten van Hogeschool Rotterdam en young professionals bundelen in dit project hun krachten om zich voor te bereiden op de toekomst. De studenten vinden op deze manier meer diepgang in hun onderzoek en young professionals doen nieuwe kennis en ervaringen op.

Bekijk de video

Bestuurslid Zakia Guernina ging op bezoek bij de TIP, Young Professionals Community om te kijken hoe studenten van de hogeschool hun horizon verbreden: