Docent Bedrijfskunde (0,6 - 1,0 fte)

RBS Rotterdam Business School

De afdeling I&T van Hogeschool Rotterdam staat voor mooie uitdagingen die bijdragen aan de digitaliseringsvraagstukken van de toekomst van het onderwijs. Wil jij hier als ervaren functioneel beheerder een rol in spelen en jezelf en de organisatie verder ontwikkelen? Dan is onderstaande vacature wellicht iets voor jou.

Wat ga je doen?

Binnen ons vak kan je elke dag weer je meerwaarde bewijzen, waarbij het niet alleen gaat om kennis, maar ook om de manier waarop we meedenken en communiceren met interne klanten. Je gaat de organisatie ondersteunen met een uitgebreid palet aan onderwijs en onderwijs-gerelateerde applicaties. We zoeken een functioneel beheerder die een deel van dit palet gaat beheren, met name gericht op applicaties in de onderwijslogistiek. Jij verzorgt samen met je collega’s incidentenbeheer, richt functionele systemen in en je houdt je bezig met het opzetten en uitvoeren van opleidingstrajecten bij de instituten. Maar een échte functioneel beheerder is ook een optimistische inspirator. Enerzijds vervul je die rol bij het opstellen van functionele specificaties voor nieuwe applicaties en het reviewen van functioneel ontwerp. Anderzijds bij het kritisch analyseren en stroomlijnen van de processen van je eigen afdeling.

Wat bieden we jou?

• Een jaarcontract met zicht op een vast dienstverband.
  • minimaal € 2.756 en maximaal € 4.569 bruto per maand afhankelijk van ervaring (schaal 8, 9 of 10).
  • Een goede werk/privé balans (40+ vrije dagen per jaar bij een fulltime dienstverband, mogelijkheid tot betaald ouderschapverlof 75%, flexibele werktijden).
  • 8,3% eindejaarsuitkering.
  • Uitstekende scholingsmogelijkheden en ruimte voor ontwikkeling.
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling via ABP.
  • De mogelijkheid tot thuiswerken waarbij we je minimaal 1 dag per week op kantoor verwachten.

Het team en de werkplek

Hier vind je ervaren mensen die staan te springen om frisse ideeën en scherpe inbreng van een energieke, functioneel beheerder. Een plek waar iedereen welwillend is om samen vooruit te komen en waar humor een centrale rol speelt.

Jouw toekomstige collega’s zijn zelf startend en onderzoekend. Ondanks dat er deels vanuit huis gewerkt wordt, komt dit hechte team minimaal één dag per week samen om te leren van elkaars ervaringen en elkaar te ondersteunen waar nodig.

Ben jij wie we zoeken?

Wij zoeken het liefst een ervaren Functioneel Beheerder Osiris ter ondersteuning van de huidige beheeromgeving. Die zich herkent in onderstaande punten:

• HBO-werk- en denkniveau.
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als Functioneel beheerder Osiris binnen een Hogere beroepsonderwijsinstelling of universiteit
  • Ervaring met Osiris Zaak
  • Ervaring met releasemanagement in een SAAS omgeving is een pre
  • Ervaring met Osiris inschrijf is een pre
  • Testervaring, eventueel gebruik Testmonitor
  • Ervaring met Topdesk
  • Kennis van ITIL, Bisl, scrum, PRINCE2, Six Sigma en webapplicaties.
  • Thuis in administratieve organisatieprocessen, bij voorkeur in het onderwijs.
  • Interesse in het verder professionaliseren van beheerprocessen op basis van BISL, TMAP en ITIL.

Spreekt deze vacature je aan maar twijfel je of deze baan bij je past of andersom? Neem dan gerust contact op met onze recruiter, Esther van Berkel, via mail; e.d.van.berkel@hr.nl of 06-55085767. We hebben liever dat je bij twijfel belt dan dat je deze kans voorbij laat gaan!

Hogeschool Rotterdam als werkgever

Als jij durft te kiezen voor een baan in het hoger onderwijs hebben wij de ideale werkplek voor je. We zijn één van de grotere hogescholen uit de Randstad, de tweede hogeschool van Nederland en we willen meetbaar de beste hogeschool van de Randstad zijn. Daarvoor hebben we mensen nodig zoals jij.

Bij Hogeschool Rotterdam is iedereen welkom. We zien talent als basis, en diversiteit als kracht. Een inclusieve werkomgeving is voor ons een voorwaarde om een goede leeromgeving voor onze studenten te creëren. Diverse teams presteren beter. Wij vinden herkenbare diversiteit in de samenstelling van onze teams belangrijk. We houden hier dan ook rekening mee tijdens de selectieprocedure.

Hier zijn we te vinden
Foto van locatie Locatie

Blaak 555

Blaak 555 3011 GB

Interesse?

Is dit precies de baan die je zoekt of komt die in de buurt? Dan zijn wij op zoek naar jou. Let wel, het kunnen overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor het in dienst treden bij Hogeschool Rotterdam.

Vragen? Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Esther van Berkel op 0655085767of via e.d.van.berkel@hr.nl.

Solliciteren kan alleen via onze eigen website.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.