Hogeschool Rotterdam benoemt Haico van Nunen tot lector Duurzame renovatie

Duurzame opschaling van energiezuinige renovatie

21 juni 2016

De bestaande bouw vormt de grootste uitdaging op het gebied van de bouw. De bestaande woningvoorraad is aan verduurzaming toe. 90% van de huidige woningen zal in 2050 nog steeds bestaan, ook in Rotterdam. De opgave is om te zorgen dat deze woningen aangepast worden aan de vraag van de toekomst.

Met de benoeming van dr.ir. Haico van Nunen tot lector Duurzame Renovatie levert Kenniscentrum Duurzame HavenStad van Hogeschool Rotterdam een structurele bijdrage aan dit vraagstuk door samen met docenten en studenten onderzoek te doen en aanpakken te ontwikkelen.

Met de benoeming van dr.ir. Haico van Nunen tot lector Duurzame Renovatie levert Kenniscentrum Duurzame HavenStad van Hogeschool Rotterdam een structurele bijdrage aan dit vraagstuk door samen met docenten en studenten onderzoek te doen en aanpakken te ontwikkelen.