Ga direct naar de content

Goed onderwijs, wat werkt en waarom. Lees het verhaal van de opleiding Communicatie.

21 april 2016

“Ik denk dat we van betekenis zijn voor Rotterdam, juist omdat we de connectie maken tussen studenten en maatschappelijke opdrachtgevers. We doen er toe,” zegt docent Agaath Flikweert. Het is een wezenlijk kenmerk van de identiteit van de opleiding Communicatie, die zich nadrukkelijk ten doel stelt om de buitenwereld binnen te halen.

Mede door de zorgvuldige en gerichte aandacht voor het beheer van de externe relaties wordt er op veel punten – studierendement, medewerkerstevredenheid en accreditatieoordeel – goed gescoord. Als relatief grote opleiding, met 900 studenten, is dat niet altijd eenvoudig. Toch slaagt de opleiding erin haar ambitieuze doelstellingen te verwezenlijken. Hoe doet de opleiding Communicatie dat? Dat lees je in het verhaal van de opleiding Communicatie. 

Lees meer over de achtergrond van de verhalen.

We gebruiken cookies om de website te verbeteren.