Menu
Zoeken English

Feedback

Veelgestelde vragen

Ook van je medestudenten krijgen we feedback. De meest voorkomende vragen / problemen (en wat we er aan doen) staan hieronder.

Dat kan nu nog niet. We zijn het al wel aan het ontwikkelen en we verwachten / hopen dit in oktober 2019 als update aan te kunnen bieden. We kijken nog of we ook direct vakken zichtbaar / onzichtbaar kunnen maken vanuit je klas aan kunnen bieden.  

Dit kan drie oorzaken hebben:

  1. Je instituut maakt geen gebruik van de roostersoftware van de hogeschool (Untis). Hier kunnen we helaas niets aan doen. Voor deze klassen kun je de app van Hogeschool Rotterdam niet gebruiken. 
  2. Er is een technisch probleem waardoor het instituut waar je opleiding onder valt niet bij ons doorkomt bij het inloggen. Dit geldt voor een klein aantal studenten en we weten nog niet precies waar dit door komt. We zoeken door, maar wanneer we een oplossing kunnen doorvoeren weten we nog niet helaas. We verwachten wel een "workaround" te kunnen bieden in de update van oktober: dan zou je een instituut moeten kunnen kiezen voordat je een klas selecteert. 
  3. Je wil een klas toevoegen van een ander instituut dan waarbij je staat ingeschreven. Voor dit probleem zijn we een oplossing aan het maken. Hopelijk lukt het om deze oplossing met een update in oktober door te voeren. Dus houd je app bijgewerkt!

Dit is een van de meest gevraagde functies van de app. Superinteressant natuurlijk en daarom werken we er hard aan. Maar eerst moet de leverancier van Osiris nog dingen aanpassen voordat we je een notificatie kunnen sturen met de app. We zijn dus druk in gesprek met de leverancier om dit voor elkaar te kunnen krijgen. Wordt vervolgd.

Die vraag krijgen we vaker. Ja, die willen we gaan toevoegen, maar eerst hebben wat andere mogelijkheden voorrang. Tot die tijd kun je via Profiel - Instellingen - Synchroniseren wel je agenda koppelen met je eigen agenda app. Heb je direct alle weergavemogelijkheden die je agenda app heeft. 

De mail kan voorlopig niet in de app. Daar kiezen we bewust voor, omdat we dan een heel e-mailprogramma na moeten gaan maken, terwijl je die vaak zelf al op je telefoon hebt staan. Je kunt wel via Hint de handleiding (inloggen) bekijken hoe je je mail kunt synchroniseren met je mail app van je telefoon.  

We hebben het probleem gevonden dat dit veroorzaakt en de update wordt nu verspreid door de App Store en de Play Store. Dus update je app en het probleem zou opgelost moeten zijn. 

Geef feedback op de app

We gebruiken cookies om de website te verbeteren.