Menu
Zoeken English

Feedback

Veelgestelde vragen

Ook van je medestudenten krijgen we feedback. De meest voorkomende vragen / problemen (en wat we er aan doen) staan hieronder.

De nieuwe versie staat klaar, maar moet door Apple en Google worden goedgekeurd voordat je de update krijgt. We wachten zelf ook met spanning af, maar kunnen helaas niets afdwingen. In deze nieuwe versie zitten je inschrijvingen en je de contactgegevens van je docenten (inclusief hun rooster). Bekijk hint.hr.nl/app (inloggen) voor alle aankondigingen van de nieuwe versies en wat daarin zit.

Dat kan nu nog niet. Dit vraagt om een aanpassing door de leverancier van de roostersoftware van de hogeschool. Daarover zijn we nu in gesprek. We hopen dit natuurlijk zo snel mogelijk als optie beschikbaar te maken, maar een planning kunnen we er nog niet voor geven.

Dit is een van de meest gevraagde functies van de app. Superinteressant natuurlijk en daarom werken we er hard aan. Maar eerst moet de leverancier van Osiris nog dingen aanpassen voordat we je een notificatie kunnen sturen met de app. We zijn dus druk in gesprek met de leverancier om dit voor elkaar te kunnen krijgen. Wordt vervolgd.

Die vraag krijgen we vaker. Ja, die willen we gaan toevoegen, we verwachten dit toe te kunnen voegen aan de release van januari 2020. Tot die tijd kun je via Profiel - Instellingen - Synchroniseren wel je agenda koppelen met je eigen agenda app. Heb je direct alle weergavemogelijkheden die je agenda app heeft. 

De mail kan voorlopig niet in de app. Daar kiezen we bewust voor, omdat we dan een heel e-mailprogramma na moeten gaan maken, terwijl je die vaak zelf al op je telefoon hebt staan. We verwachten in de volgende release van de app in januari 2020 wel dat je de 10 nieuwste berichten kunt zien die doorverwijzen naar de webmail. Je kunt wel via Hint de handleiding (inloggen) bekijken hoe je je mail kunt synchroniseren met je mail app van je telefoon.  

Geef feedback op de app

We gebruiken cookies om de website te verbeteren.